Tuesday 17 March 2009

Webloggen... & Hooirtkoorts

Ik ben nooit
zo iemand geweest die graag weblogs schrijft. De startpagina van mijn
eigen website laat dat zien, nog steeds een plaatje van Carnaval. Maar
goed, hier dan mijn eerste blog. Hebben julie ook zo'n last van de
pollen en grassprieten enzo om je heen? Ik wordt helemaal gestoord, kan
nauwelijks ademhalen en praat erg nasaal! Slapen is ook niet echt
rustig en samen in een bed liggen werkt niet zo daar ik ongeloofelijk
had snurk.

Ik ben nu bij de KNO arts geweest en die heeft verteld dat al mijn
vliezen, membramen en wat dan ook alles onwijs opgezwollen is. Dus ik
heb nu extra medicatie gekregen, extra sterk en extra veel. En nu hopen
dat het werkt. Het enige is dat ik al bijwerkingen merk. Het is een
kuur gebaseerd op cortizone....

 

Ciao, Werner.

No comments:

Post a Comment